Toddlers & Tiaras

Har suttit och kollat på toddlers & tiaras och jag tycker det är ganska bra :) Jag tycker dock att vissa föräldrar är väldigt överdrivna, men vissa barn gillar det ju :) Jag kommer ihåg när jag va liten och jag älskade när mamma fixade mitt hår eller när jag fick ha fina kläder på mej och jag älskade att sjunga inför folk och att folk tyckte att jag var söt och duktig. Därför tycker inte jag att de är nått fel så länge som barnen vill de och föräldrarna inte pressar dom för hårt. Jag tycker det är ganska löjligt att alla säger att föräldrarna pressar dom och är hårda mot dom, men hallå har ni aldrig varit på en fotbolls match? Föräldrarna står och skriker på sina barn.

Jag tror att det kan lära barnen att kämpa för något och att man inte får allt gratis.
Visst vissa föräldrar är helt sjuka och gör det trotts att deras barn inte vill och det är ju inte okej, men annars liksom.

Vad tkr ni?








Kommentarer
Postat av: MulleSnuttan

Nja, jag tycker inte det är ok att klä upp och sminka barn så de ser vuxna ut, snacka om att slänga mer ved på elden för pedofiler...



Nåväl,

Jag skulle bara tala om att du finns med i min blogg idag ;)

http://mullesnuttan.blogg.se/2011/february/kort-15.html

2011-02-24 @ 13:45:33
URL: http://www.MulleSnuttan.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0