Skoljoggen

Hej bloggen.

Känner mej trött och inte alls på humör för att blogga egentligen. Helst av allt vill ja bara prata med Oliver, men han är och firar att han tagit körkortet med sina lumpenkompisar.
Kom precis hem ifrån möte med rödakorset. Det va roligt idag :). Anmälde mej att följa med som sjukvårdarpraktikant på ishockeyn i Vimmerby den 27. Kan bli kul, fast förra gången ja va där hände ingenting. De är faktist jätteroligt att vara förstahjälpare när man är på roliga uppdrag och man lär sig så himla mycket.


Faktiskt jag på bilden ;) (Hultsfredfestivalen 10)


Idag i skolan va det skoljoggen. Madde och ja gick och de va jobbit för de va kallt först sen varmt sen kallt, usha. Tyckte synd om stackars Madde som både va jätte sjuk och har astma, så hon hade svårt att andas. Men de va jätte kul att se henne äntligen igen min lilla söting:)


Madde va jätte söt på bilden men ja vet att hon skulle slå ihjäl mej om ja la ut den så hon blev blurrad ;)


Nepp nu ska ja se om jag kan få nån läxa gord innan jag måste sova.

God natt bloggen


Kommentarer
Postat av: Madde

Nawie :) inte tycka synd ;o jag överlevde ju, hihi. Och det var kuligt att se dig med sötan! känns som det var evigheter sen :(!



Btw.. turis för dig att du blurrade ;) annars hade jag skrämt väck alla dina läsare, tihi.Pöss pårej!

2010-09-29 @ 21:24:22
URL: http://luvven.blogg.se/
Postat av: Mullesnuttan

den 16:e va de ju...

//Mor

2010-09-30 @ 04:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0