Tjejkväll :)

Tjo!

Asså ja är väldigt trött på att man vill hitta på något och så vill inte någon annan hitta på nått :O Asså ja är så otroligt fest sugen och ja vill verkligen hitta på nått, men alla är så där Fredagsmys, chips och idol-iga ida :(
Jag menar det händer typ ingenting här, inga roliga fester (förutom dom när lite random folk samlats och sitter i en soffa och dricker öl, eller fjortis fester) ingenting händer. Och när det väl händer nått vill ja dit men ingen vill följa me för dom orka typ inte :(

Nu e de iaf fest på halloween hos mej. Sen får vi väll se om det blir den adra festen med. Och just nu sitter sara och jag och pratar om att ha tjejkvällar. Typ att en av tjejerna har en tjejmiddag och bjuder på mat och man skrattar och babblar och har kul och sen så nästa månad så har en annan tjejmiddag. Typ lite halv åtta hos mej stuk :D
Tycker detta låter jätte roligt. :D





Kommentarer
Postat av: Sauwraa

Det skulle vara kuul :)

Men bara ett problem.. Hela min familj är ALLTID hemma :/

2010-10-16 @ 10:51:04
URL: http://sarapara.devote.se
Postat av: Alex

Haha min me men ja tvingar ut dom ;D

2010-10-16 @ 16:08:16
URL: http://xpsychocutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0