Gifta i 50 år

Hej bloggen :)

Idag har jag varit hemma hos min farmor och farfar och firat deras guldbröllop.
Dom har varit gifta i 50 år. Det är verkligen något att se upp till. Blir så sur när jag ser folk som bara ger upp sina förhållanden för små problem. Man måste kunna kämpa. Det är då man blir lycklig liksom. Kunna prata om allt och kämpa tillsammans om man har några problem.
Jag önska verkligen att jag också kan få uppleva ett guldbröllop nån gång i mitt liv. Fast kanske är det svårt nu för tiden. Man gifter sig ju inte lika tidigt längre, kanske kan man vara tsm med någon i 50 år iaf. Men oj isf skulle jag behöva hålla ihop med Oliver tills jag är 55 :O fast det finns ju en möjlighet ^^



Nu ska ja göra tyska läxa.

Puss


Kommentarer
Postat av: amanda

65 inte 55

2010-10-17 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0