Alex gillar inte kyla :(

Tjo bloggen.
Sorry att ja inte har bloggat, har inte mått så bra och har varit depp så tänkte att ja inte skulle skriva nått negit tråkit inlägg så ist blev det inte nått alls ;)
Har haft konstant huvudvärk i fyra dagar pga temperaturskiftningen. Gud va kallt de har blivit så snabbt. Nyss tog jag fram min höstjacka och idag på väg hem till mormor på kvällen fick jag inviga min vinterjacka :O Det mår inte lilla Alex bra av :(


Kallt men blomman klarar sig ;)

Igår, fredag asså ;) så hade jag nästan bara ekonomi kurser, skippade psykologin som ändå man kunde göra hemma och följde med Becka, Julia, Sara och Jonas och åt pizza. Vi åt pizza på Europa, inte gott :/
Sen stannade ja kvar i Hultsfred med Becka och Jöns och vi gjorde inte så mkt :P

Idag blev en tråkig dag, jag är inte alls på bra humör, har huvudvärk och är almänt depp. Blev ingen spelning på kluben och blev ingen cirkus. Blev att följa med Lina på öppet hus och sen spela lite wii och gå hem till mormor och sälja kakor.

Som sagt är inte på jätte bra humör så kanske inte blir lika mkt inlägg på den närmsta tiden. Känner inte för att skriva deppiga emoinlägg i bloggen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0