Shoppig :)

I Torsdas va Lina och ja och shoppade i Kalmar. De e ganska sjukt att man måste åka tåg i 1 ½ timme för att kunna köpa lite kläder :/ Fast de e ju mysigt att åka tåg :) Vi va nog på New yorker i nästan 2 timmar :D De va egentligen tänkt att ja skulle köpa skor och undekläder men de blev inget av de ;) Men ja lyckades iaf köpa massa annat fint :)


Lina och ja provade mössor :)



The strangers ? haha



Lina och jag delade på en fanta och ja åt en jätte god och gullig munk *mums*




Halvblinkning ;)


Resultat ;)



Klänning New Yorker



Kavaj New Yorker


En hmm..va ska man kalla de? New Yorker




Skinn skjol New Yorker


T-shirt Gina tricot



Benvärmare Gina tricot


tights Gina tricot



Leggings Gina tricot


Min älskling liquid matt foundation Milk Make up store


En födelsedagspressent till Olivers mamma Jaana Ur och penn


Halsband Ur och penn



Öronhängen Ur och penn


Öronhängen Ur och penn



Varning osminkade bilder!!!




Några av kläderna :)




Klänningen :) Detta lär bli de jag har på mej på Olivers mammas födelsedags fest. Med kavajen också då ;)
Gud va vit ja e :O Fast bättre att va naturligt vit än fejkbrun :)


Kommentarer
Postat av: Mullesnuttan

Ja fyyy! Varning!! osminkad!! För du är ju SÅÅÅ ful osminkad!!! NOT!!!!

Alla mina döttrar e så vackra, tur ni brås på er mor ;) busar, men det fattar väl alla

2010-11-21 @ 11:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0