sängen <3

Fy va ja bara vill krypa tillbaka till sängen. Det va så otroligt mysigt där, ville verkligen inte gå upp :) Hittade ett par gulliga taights i hallen, dom är inte mina, men wtf ja tar dom :D



Igår i skolan fick ja reda på att ja har gått vidare från en översättningstävling :O Jag va bäst i klassen på att översätta från tyska till svenska. De ni! Men nästa deltävling är på studiedagen så måste pallra mej dit då :( Om vår skola vinner (vi tävlar mot 19 andra skolan) så får vi åka till Brüssel :D (fast kommer aldrig hända så bra är vi verkligen inte :P)

Fick tillbaka svenskan igår me, måste göra om den :( Fast de va inte mkt fel och vi kan göra om den till jul och då kan vi få mvg på den så de va ju jätte snällt av henne tkr ja :)
Fick idrotten me, VG bara på den :/ Aja skulle ju aldrig i världshistorien kunna få bettre än högst VG i idrott och om ja fick de hade ja blivit förvånad. Har fått MVG på alla mina spanska prov iaf :D

 hahahah


Igår va ja på Zumba. De va länge sen nu, måste börja träna mer. Aerobic idag kanske :)



Gjorde mitt första julkort igår :D

Nu e ja i julstämning asså :D <3

Jul, jul strålande jul ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0