If i was a ritch girl

Ååh vad jag önskar att jag hade mer pengar. Herregud som jag lever nu så har jag ju inga utgifter, men ändå så har jag inga pengar. Denna månad köpte jag min balklänning och då rök hela studiebidraget :( Jag kan inte förstå hur personer som faktiskt måste betala mat och hyra kan klara sig :S Jaja jag ska va glad :) Nästa månad ryker nästan hela bidraget till Emmabodafestival biljett ;) Nästa studiebidrag ska gå till studentklänning och danskläder och efter det drar jag iväg till Tyskland. Hmm..sen är det bara en månad med studiebidrag kvar :/ Hur ska man klara detta? Och inget sommarjobb har jag. Kanske borde fixa mig ett sånt :P Hahah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0