Helgen



Jag vet att jag suger på att blogga på helgerna, men på helgerna vill jag hinna med så mycket som möjligt och bl.a. hinna mysa med min pojkvänn som bara är ledig på helgerna ;)
Denna helgen började i fredags då jag, mina systrar, min pappa och min och min systers pojkvän drog iväg till Kalmar. Vi skulle nämligen se Magnus Betner :D Han va asbra som vanligt. Älskar hans skämt ;) Vi han också titta förbi ikea och lite andra affärer.
När vi kom hem ganska sent runt elva så drog vi hem till Simon och festade. Var en askul fest :D Lördan vart en slapp bakisdag, men på kvällen drog jag hem till mamma och kollade på Melodifestivalen med henne och Amanda och käkade som vår tradition räkor med dipp och sallad. Mums :P
Söndagen blev en slappdag med tv-spel och film och på kvällen kom pappa förbi med min kamera och en ny mobil till mej :D Sen åkte vi iväg och storhandlade på willys ;)

Det va vad jag har hittat på i helgen ;) Nu vet ni de :P

Puss på er mina psychon


Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Hahahahaha

låter som att du och Mandis delar pojkvän då du bara nämnt en pojkvän i singularis ;)



Püss

2012-02-27 @ 09:32:03
URL: http://mullesnuttan.blogspot.com/
Postat av: Sophie "autophoto.blogg.se"

Vill du ha chansen att bli dagens blogg & få fler läsare?

Varför inte hänga på i dagens bloggar på min blogg?

Vad har du att förlora? :)

2012-02-27 @ 18:57:47
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0