Happy feets

Igår så började dansen igen. Äntligen! För er som inte viste det så dansade jag i ettan, men sen så flyttade vår danslärare iväg för att plugga dans så nu har jag inte dansat på ett år. Men nu är hon tillbaka :D Så igår så började Jazzdansen. Ush jag kände verkligen hur otränad jag var :( Blev sjukt anfådd av uppvärmningen :O Men om några veckor blir det nog bättre. Vi började med en koreografi som jag verkligen gillade. Och trotts att jag inte hängde med helt 100 så tycker jag att det gick bra :D Längtar redan till nästa onsdag :) Jag blir så glad av att dansa :D

Låten vi dansar till:



Har inga lektioner idag så idag ska jag plugga massa så jag inte behöver plugga imorgon. Liksom fredan, då vill man inte plugga ;) Så snart drar jag mej hem till mamma och pluggar ;)

Puss på er mina söta psychon


Kommentarer
Postat av: Tess

Härligt att du gillade det så mkt :)



Kolla gärna in på dance and gymshop och kolla på jazz/rytmik skor eller sneakers med två delad sula.



Såg även att de fått in de dansskor jag har!



http://www.dancegymshop.com/productList.aspx?topicID=120

2011-09-15 @ 11:07:53
URL: http://lifestylebytess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0