Awesame and fail

Jag vet att jag redan har gjort en hot or not denna veckan, men jag ju i skolan första dan på hela veckan igår och jag känner mej bara tvungen att hissa och dissa lite höstmode.





Armbågslappar
Whats up with that, liksom ?! Kommer ihåg att jag hade en tröja med det när jag var riktigt liten för att jag inte skulle nöta upp armbågarn och jag tyckte redan då att det var jättefult. Det finns inget fint med det! Det ser bara konstigt ut. Framförallt på sånna koftor som är liksom stort stickade om ni fattar. Nej! Fett fail!



Skjorta under stickade tröjor
Visst det ser väll inte så fult ut, men tycker ni inte att det passar bättre om man jobbar på ett kontor eller är trebarns mamma än när man är 18 år och går i skolan? Det tycker iaf jag! Använd skjorta eller kofta! inte både och!





Tubhalsduk
Det är ju bland det mysigaste som finns. Ååh jag bara älskar dom. Myspys


Kängor och benvärmare
Kängor är så sjuktsnyggt enligt mej och med ett par mysiga benvärmare så blir det bara ännu snyggare. Kör dock aldrig på benvärmare om du har jeans/byxor på dej. Det ser bara konstigt ut.





Sen har jag även ett mode som jag verkligen inte kan bestämma mej för om jag gillar eller inte




Skinnjacka och pälsväst ? Vad tycker vi om det?

Kommentarer
Postat av: Nicole

Allt med päls är fult! Djur är inte kläder!

2011-09-15 @ 16:05:22
URL: http://nicole-ejnarsson.blogspot.com/
Postat av: Hellolittlefella

Armbågslappar kan va snyggt.. (A)

Dock inte stickat och skjorta under.. de ser bara för hemskt ut.. O.o FAIL!

Hum.. Och dina awesome grejor e awesome ^^

Sista.. nja päls och skinn.. :S de såg fail ut..

2011-09-16 @ 12:25:24
URL: http://hellolittlefella.blogg.se/
Postat av: Felicia

Snälla säg att du tog fel på awesome och fail!?

2011-09-17 @ 22:11:31
Postat av: Nathaniel

Du borde ha tvärt om på Hot/Not här.. eller så kan du inte mode.

2012-04-01 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0