Tips mot höstdeppet

Godmorgon mina psychon :)
Ush kl. är bara 07.10 :( Men jag ska nog ta och springa iväg till skolan iaf. Har dock bara tyska och bild och formgivning idag :D Sen ska jag åka hem till min pappa och fira hans födelsedag :)

Förövrigt har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv nu! Ska inte sitta och höstdeppa! Jag ska börja blogga på riktigt, träffa kompisar, plugga ordentligt och träna. Och framförallt göra saker jag tycker är kul!

Därför tänkte jag skriva ut mina tipps för att inte bli höstdeppig:
  • Ta hand om dej själv! Gå upp tidigare på morgonen så du hinner ta en lång dusch eller fixa iordning smink och hår ordentligt.
  • Tänd ljus och läs en bra bok. Sjukt mysigt och så kan man drömma sig bort.
  • Umgås med kompisar, även om du känner dej deppig och att du inte orkar så kommer du inte känna det sen.
  • Forusera på det du gillar (för mej är det blogga, smink, kläder, musik, kompisar och mysa med Jakob)
  • Om du har massa plugg (som ja) så planera upp plugget och plugga inte efter ett visst klockslag, typ 20 eller 21. Ta istället kvällen till att göra saker du gillar.

Hade kunnat skriva mer, men nu måsta jag springa iväg till skolan.
Puss på er mina psychon



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0