Marchin on




Nya dansskor :D Whii :) Sjukt braiga och fatta att man känner sig lite profsigare med ordentliga dansskor ;) Igår va vi inte många alls på dansen, men det gick skit bra. Vi dansade jätte bra på både vår gammla koreografi (Inna - 10 minutes) och vår nya koreografi. Jag älskade verkligen den låten Tess hade valt och jag älskade koregrafin med :) En dans helt i min stil :D Längtar massa till nästa lektion, ååh vf dansar man bara en gång i veckan, vill dansa varje dag ;)

Den nya låten vi dansar till (sjukt fin text)




Ush det är så ruggit väder. Jag tror jag ska ta och göra lite varmchoklad och värma lite bullar tills Jakob kommer hem från jobbet ;)

Puss på er mina psychon


Kommentarer
Postat av: Tess

Fint inlägg där, kul att höra att det är uppskattat allt arbete man lägger ner :)

2011-10-06 @ 15:54:40
URL: http://lifestylebytess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0