Dandelionfield

Ååh jag vill så sjukt gärna tatuera mej :D Ska spara massa pengar nu och fixa. Vill ha en maskros på axlen och någonstans runt den vill jag ha en text där det stå "be free" och så vill jag ha en döskalle på höften som ska hänga ihop med en rosranka som ska gå upp hela vägen till bröset ;) Blir nog maskrosen först ;) Ååh längtar :D



Föresen har ni tänkt på att maskros är ett så fult ord? Jag tycker maskroser är jättevackra :) När jag tänker på maskroser så tänker jag på ängen som vi har mittimot min pappas hus och hur den när vi var små alltid var helt gul och sen en dag när man vaknade så var hela ängen vit och jag och mina systrar sprang runt och blåste på fröna:D Lycka!
Gillar mer det engelska ordet dandelion. Jag tycker det gör den mer rättvisa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0