Veckans sommar outfitt


Gina Tricot - Cute & Romatic
På sommaren vill ofta jag se lite mjukare och gulligare ut. Detta är en söt, flirtig sommarlook. Ett par höga ljusa jeansshorts och en jätte kort vid liten topp blir jätte gulligt til sommaren. Bara axlar är något jag tycker är jätte snyggt :D För att få det att bli lite mer min stil så kan man ha ett par tights till. Det kan vara ganska tråkigt och varmt att ha tights på sommaren, men dessa är korta tights som bara går en bit under knäna (trots att det ite syns på bilden) och dom är väldigt tunna så alltså inte så varma. Bikinin är inte riktigt något jag skulle ha på mig, men jag tycker att den är söt (lite för söt för mig faktiskt). Jag älskar färgen på solglasögonen, svarta men med lite annorlunda färg på glaset. Blommor i håret är något jäte sommrigt, men det är ju självklart sötare med riktiga blommor ;) Gulli-gull på denna look.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0