Skor

Nu ligger jag i min säng och läser teatervertionen av Romeo och Julia. Min personliga åsikt är att den är extremt konstig och inte det minsta romantisk utan bara två korkade 13-14 åringar som är tröga. Jag menar Romeo är så kär i en annan tjej att han nästan vill ta livet av sig, sen ser han Julia och då är han dödskär i henne, dom kysser varandra, nästa dag gifter dom sig och dagen efter tar Julia drycken. Två dagar? Weird?!

Aja så kan det gå. Vet själv hur det var att vara kär när man var 14 ^^



Btw min mamma tipsa om världens coolaste tävling. Man kan vinna skor ifrån http://brandos.se värde 40 000 :- i samarbete med en av mina favorit kanaler TLC :D


Några skor jag gillar :) Nu ska jag sova. God natt mina psychon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0