God morgon

Hallu Hallu!

Sorry för att ja inte bloggade igår, jag hade ett liv. Nee skämta bara ;) Men jag hade fult upp med att leka makeup artist ;) Gick upp kl. 6 och åkte iväg till Mörlunda för att sminka Linda. Jag blev jätte nöjd och det verkade som Linda blev det me :) Sen så följde jag med henne till frisören och fotade henne i parken. Hon var så vacker :') Bedorande :D haha
Sen följde jag med Nicke (som är Lindas storebror) hem till dom och kollade på film och åt pizza. Mysig kväll :)
Hoppas Linda hade roligt på sin bal. Dom hade sin bal på Kalmar slott. Lyxigt ju ;D
Som sagt så har jag ingen kortläsare så bilderna från balen kommer på måndag!
Det va riktigt roligt att sminka :) Nästa år kanske jag ska jobba med att sminka inför baler, de hade vart roligt :)

Idag måste jag plugga massa :( Åååh vad jag är trött på allt som har med skolan att göra nu. Vill bara sluta nu! Jobbigt att vi ska gå en vecka längre än alla andra.


mycket gammal bild..

aja, tråkigt inlägg men wtf! Blir roligare på månda när ja kan lägga ut bilder ;)

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Matilda-styla din mobil på phonefashion.se

Lyxiga snygga mobilskal finns på www.phonefashion.se

och du har tur,



för en TÄVLING PÅGÅR just nu!

2011-05-29 @ 13:57:50
URL: http://www.phonefashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0