Bratwurst

Igår var jag i the big city of Mörlunda :O Världens största stad typ :O 956 pers bor där och man tappar bort sig mellan frikyrkorna ;) Nee nu ska vi vara snälla mot gulliga lilla Mörlunda. Jag var iaf där och lekte med Amanda, Rodney, Nicke och Linda. Vi spelade lite basket (hahhaha ja suger på basket) och sen drog vi hem till Nicke och Linda och kollade på melodifestivalen ;)

Ni skulle sätt oss när Sverige låg etta oh asså vi stod upp och skrek och allt ;) Kände sig nästan lite patriotisk för en gångs skull (ve och fasa en svensk som gillar sitt land är ju nazist :O)
Iaf så va det jätte mysigt :) Och Lindas och Nickes mamma gödde upp oss med varma mackor och kladdkaka :D

Det är så kuligt att umgås med dessa människor :) Längtar som satan till Metaltown (33 dagar kvar X) ) Linda och jag kommer äga sönder hela festivalen :D


Den vackraste bilden som någonsin gjorts i paint :')

Nu måste jag packa mina grejer för ikväll drar jag mig hem till min pappa för att bo där i två veckor :)

Puss på er mina psychon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0