Trött

God morgon eller nått :P Hoppas ni hade roligt igår :) Jag hade iaf jättekul :) Jag var på en mysig och rolig hemmafest med mycket roliga människor :D Sen drog vi iväg till metropol en halvtimme innan dom stängde ;) men det var roligt :D Jag och Linda blev bjudna på varsin dricka och stod inne och pratade medans dom andra väntade i bilen haha :D Linda är en underbar kvinna ska ni veta ;) hahah Nee men hon e riktigt gullig ^^

Nu ska vi kolla på den senaste Harry Potter filmen och sen kanske Rodney, Amanda, Linda, Nicke och jag ska ta en bakis pizza ;)

Puss på er mina psychon :)


Mycket vacker bild NOT. Linda och Nicke bakom och Jag och Amanda framme ;) Från metro helgen innan :P



Kommentarer
Postat av: melinda

sv: den e från stylebytyra.se :)

2011-05-02 @ 11:50:17
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: vira

sv: thx sugar :* den är från bikbok :)

2011-05-02 @ 17:30:06
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0