Sushi 寿司

Idag har ja lekt med lilla Becka hela dan :D När jag slutat så va jag med henne på hennes religionslektion och kollade på "alive" väldigt seg film måste jag säga, men interesant. Senare va Becka och jag ute och gick lite och då såg vi en donutsvagn så vi gick och tog ut pengar, men när vi kom tillbaka höll  dom på att åka så vi gick in på konsum och köpte sushi :D Mumsigt. Vi satte oss och åt i gräset vid stationen och på vägen dit hittade vi Svenis med så han åt med sushi med oss :P


Kolla jag kan äta med pinnar ;) haha jag lärde Becka att äta med pinnar me ;)


Sven haha


Beckus


HAHA solen i ögonen och sushi i munnen. Ser trög ut :P

Ikväll ska jag iväg och jobba på ett mellanstadiedisco ;) haha myspys

Puss på er mina psychon


Kommentarer
Postat av: Bexi

fniss :D <3 nomnomnom

2011-05-13 @ 21:28:37
URL: http://lindarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0