Slapp dag

Onödig dag idag, hade nästan ingen lektion idag. Hade sovmorgon till halv elva som vanligt och då åkte jag upp till skolan för vi skulle göra ett grupparbete. Jag kom dit vid fem över halv och då va dom redan klara :S Sen hade jag redovisning om London i tyska, det tog typ en halvtimme för alla att göra det. Det var fisksoppa i skolan så Pontus, Amanda, Matias och jag gick ner på gågatan och åt på kinan istället :D Det var mumsigt. Sen hade vi en liten håla och sen Svenska där vi fick sluta om vi var klara vilket vi redan va så då gick ja hem.

Hade jag behövt gå ur sängen alls idag? Men det är kul att va i skolan och träffa alla och kuligt att äta på kinan. Fick även reda på vem jag ska ha som handledare till mitt prodjektarbete och jag var jätte nöjd med honom :D




Kommentarer
Postat av: mimi Milouw

SV: Hahah tack så mycket, vad söt du är! ^^

2011-05-31 @ 16:20:54
URL: http://milouw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0