Plugg

Är hemma från skolan idag med för jag måste plugga :( Klockan är 7.40 och jag är uppe och har redan ätit frukost och är redo för att plugga. Hoppas verkligen jag hinner lämna in den i tid :O Annars kommer jag bli ledsen :( I helgen blir det att försöka plugga ikapp allt jag missar när jag är hemma. (mest kolla på två filmer och skriva lite på psykologi och geografi och kolla matten) Om jag hinner med så ska jag färga mitt och mammas hpr idag med. Jag har ju redan fått den nästan fem cm lång utväxt, växer som ogräs :P

Aja btw läs aldrig Slumdog Millionaire  (boken jag ska skriva en uppsats om) Den är så dålig! Bra grundtanke, bra handling, men inga känslor och allt händer så snabbt. Han träffar en hora och helt plötsligt kretsar hela hans liv runt henne? :S Och hela sensmoralen är att man inte kan ha tur på något sätt och att man måste ha pengar för att lyckas i livet? Lyckat.. Aja den är ju inte det sämsta man har läst.



Nu är det bäst jag sätter igång. Puss på er mina psychon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0