Man kan inte alltid vara stark..

Det är en vecka sens Oliver och jag gjorde slut idag. En vecka, det är inte mycket när man varit till sammans i näst intill 3 år. Och trotts att jag tycker att vi gjorde rätt och trotts att jag känner att jag faktiskt är glad så känns det jobbigt ibland..

Jag ligger i sängen och kramar på nallen jag fick av Oliver i alla hjärtasdag present och ser att Oliver loggar in på msn. Jag vill skriva till honom, fråga hur han mår och hur han har det. Men det ska jag ju inte.. Jag går ner och duschar i duschen vi brukade duscha i, använder en håripackning som han köpt till mig och torkar mig med en handuk som han köpte till mig när han var i Spanien. Jag går upp smörjer in mig med bodybutter som jag fått av honom och tar på mig en neglige som jag fick av honom i halvårs present och lägger mig i sängen där vi brukade mysa och kramar om nallen jag fick av honom och ser att han fortfarande är online och jag vill bara fråga hur ha mår. Jag skriver "Hej, jag vet att jag inte ska skriva till dig, men jag undrar bara hur du mår och hur du har det. Det är så jobbigt att inte veta.." Jag väntar och funderar på om jag ska skicka det eller inte och då loggar han ut. Och då kan jag inte hålla mig längre utan börjar gråta..

Även fast det är rätt, även fast jag inte vill bli till sammans med honom igen och även om jag faktiskt mår bra så kan jag inte alltid vara stark och ibland är det skit jobbigt.

I skolan var det en som skämtade om det. Jag ville bara slå ihjäl honom. Trotts att jag verkar så glad har det bara gått en vecka!

Jag saknar honom.


Tänk att en Miley Cyrus låt kan säga så mycket.


I wish that I could see your face,
I know you're where you need to be
Even though it's not here with me





Kommentarer
Postat av: Mimi Milouw

Usch jag hoppas att du börjar gå bättre snart, tiden är en väldigt bra läkare men jag tror man måste gråta och vara ledsen för att kunna gå vidare.

Men att avsluta något är aldrig kul!

2011-05-05 @ 07:17:16
URL: http://milouw.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vet precis hur det känns.. :/ håll ut det blir bättre! :)

2011-05-06 @ 00:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0