London dag 3

Sista dagen på resan var vi tvugna att vara ute ur rummen vid nio. Jag vaknade skit tidigt som alltid så jag sprang runt och fotade hela hostlet ;)
Vi hade berstämt oss för att åka in till Picadilly Circus så vi åkte dit tog bilder och märkte att det typ inte fanns ett skit där? Vad fan? Trode att det skulle vara värsta shoppingstället och skit coolt, men nee inte ett skit fanns de ;( Så vi åkte tillbaka till oxfordstreet som vi varit på varje dag och där gick vi runt i nästan alla affärer som fanns ;) Jag köpte ingenting den här dan eftersom jag redan köpt så mycket ;) Sen åt vi lunch på KFC <3 och vid fem var vi tvugna att vara hemma vid hostlet och börja vår resa hemmåt. Vi åkte först tåg en timme ungefär till flygplatsen sen fick vi vänta där pga förseningar, sen flygresa i två timmar, sen bussresa i fyra- fem timmar och sen bil från Hultsfred till Målilla i typ 20 min. Kl 6 på morgonen var ja hemma :P Trött som satan, men skit nöjd med resan :D























Kommentarer
Postat av: Johanna

Var gärna med i min tävling där du kan vinna snygga/sexiga underkläder! :D

2011-05-31 @ 20:08:04
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Becka

Sv; Du är söt!<3

Javisst kan jag det :o när?

2011-06-01 @ 09:03:20
URL: http://lindarebecka.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Härliga bilder! :D Jag vill också åka till london :O

2011-06-01 @ 17:04:38
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0