London dag 2

Andra dagen i London så vaknade vi och gick och duschade. Alla hade klagat på duscharna med, så ja va beräd på kallvattendusch, men det var inget fel på dom alls (bortskämda ungar). Sen gick vi ner och åt frukost. Lite snålt med saker att välja var det, men eftersom jag inte ätit något ordentligt sens sönda kväll pga som sagt at jag tycker det är jobbigt att äta borta när det är saker jag inte vet om jag gillar, så tyckte jag att det var underbart att få mat man kände igen som rostat bröd och müsli :D Kl. 8 så skulle hela klassen åka iväg till Shekspear Globe. Där blev vi mötta av en guid som va jätte trevlig och han visade os själva teatern som är en exakt kompia av den som Shekspear hade. Den var jätte fin :D Sen fick vi gå på utställningen där, som egentligen inte var något att se. Efter detta gick vi och åt lunch och sen åkte vi iväg till oxfordstreet och shoppade igen. Jag hittade en affär med fina hellbunny klänningar utanför och var självklart tvungen att gå in där. Och det var himmelriket! Så mycket fina saker :D Jag ville ha allt ^^ Då kom ägaren fram till mig och frågade om det var något jag gillade. Jag svarade att jag gillade allt. Han blev förvånad över att jag kände till Hellbunny, men han blev mindre förvånad när han fick veta att jag var svensk, dom flesta av hans kunder var vist svenskar ;) Eftersom jag kände till märket och så så frågade ha om jag kunde välja ut några favoriter från en katalog så skulle jag få nersatt pris på något jag ville ha :) Han var jätte trevlig och vi stod och diskuterade kläder och sånt. Jag valde ut en svart klänning med vita prickar och röda knappar som jag gillade och en korsett och fick allt för ungefär £15 billigare :O
Efter detta åkte Amanda och jag till Madame Toussud. Det var mycket mindre än jag hade trott faktiskt, men jag tyckte att det var skit coolt :D Vi sprang omkring och tog massa roliga kort :D Sen hade dom en ascool 4D bio :O Det var skit coola 3D eftekter och stolarna vibbrerade och det sprutade vatten på en och massa annat coolt. Det kändes som man var i filmen :D
Efter detta åkte vi tillbaka till oxfordstreet och åt lite mat och sen åkte vi hem och Amanda och jag gick till TV rummet och kollade på Knocked up :D






















Kommentarer
Postat av: pompe

bild nr 5= dat ass

2011-05-31 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0