I'm leaving the country

Nu börjar min resa :) Visserligen ska jag bara från Målilla (pappa) till Hultsfred (Mamma), men det är en början :D Sen kl 23.00 så åker vi från Hultsfred till Stockholm och sen på måndag morgon åker vi till London :D

Börjar pirra lite i magen nu :D Det är ju första gången jag ska flyga :D

Men jag är lite orolig, eftersom det har varit vulkanutbrott på Island. Tänk om vi inte får flyga eller om vi får flyga, men sen inte får flyga från England :O Inte så kul att vara fast i England kanske :S

Aja vi får väll hopas att det går bra.

Som sagt kommer hot or not och veckans sommaroutfitt komma ut när jag är borta och även ett annat inlägg :) Men annars kommer det vara lite tomt, men hoppas att ni inte lämnar mig, för när ja kommer hem kommer ju alla bilder och videobloggar ut ;)

Hoppas ni har det bra allihopa


Massa pussar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0