Hot or not





Jag älskar stövlar men när man går runt i jeansshorts och utan jacka är det då inte dags att lägga undan stövlarna till hösten? Enligt mig är stövlar nånting som man helt enkelt har på hösten eller vintern, inte våren och sommaren (förutom gummistövlar men det är något helt annat) Om man har slutat använda vinterkläderna varför inte sluta helt? Och det finns riktiga alvarliga fall som om det skulle finnas en modepolis med min smak så skulle dom få dödsstraff: tunna knälånga färgglada sommarklänningar med mockastövlar till. WTF?! Lova mig ni som läser det att ni inte gör det! Plocka fram sommarskorna!!!



Våga ha klackskor till vardags!
Klackskor är jättefint alltid. (Ett pluss är ju om det är platå på dom med ;) ) Hade jag haft massa pengar så att jag kunde köpa massa skor så hade jag gått runt i klackskor nästan jämnt. Visst, vissa dagar är man slapp och vill hasa runt i sina converse. Men klackskor gör verkligen en hel outfitt cool. Tänk vanliga jeans och en t-shirt och ta på dig ett par snygga klackar till det så ser det genast fresht ut :) Man ser längre och smalare ut och får en bättre hållning. Helt klart bättre. Och alla ni som säger att ni inte kan gå i klackar, köp ett par kilklackar och öva! Det är inte svårt!




Säg vad ni tycker eller tipsa om en veckans hot or nått. Håller jag med er så skriver jag om det och ni får en länk ;)

Kommentarer
Postat av: Mimi Milouw

Gash klackar typ pumps lite platå och öppen tå, jag smälter!

Klackskor är väldigt uppskattat av mig som är kort! :D

2011-05-10 @ 15:25:50
URL: http://milouw.blogg.se/
Postat av: Elina

Håller verkligen med!

Men eftersom jag är 173 cm lång och 15 år klagar alla på mig när jag använder klackskor. Killarna i klassen är redan ett huvud kortare, innan mina älskade klackar. <3

2011-08-02 @ 08:58:08
URL: http://honestgirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0