Alex's wishlist

Det finns så mycket jag vill ha just nu, men mest är det smink. Vill ha smink så jag kan sminka en riktigt bra bas :( Desutom vill jag verkligen ha svarta cirkellinser, och lite kläder från shock :P Men pengar är något som jag inte har :( bläääää på de asså

Matt foundation-Milk (Makeupstore)
wonder powder - sinai
(Makeupstore)
sparkling loose powder - frosted silver
(Makeupstore)
sparkling loose powder - magic bronze
(Makeupstore)
Wonder blush - luxor
(Makeupstore)
Cover all mix
(Makeupstore)
Skin serum
(Makeupstore)
Base prep
(Makeupstore)
Lumene beauty base - eyeshadow primer
(Lumene/Kicks)
MakeLooks Circle Lenses Black star
(farglinser.se)
Pleather Short
(shock)
Stretch jean Rip
(shock)
Lily tafeta corset (shock)

Självklart finns det tusen saker till jag vill ha, men detta är det jag mest vill ha :)


Btw så hade ja ju nationella i Matte idag. Det gick så där :/ hoppas på ett VG asså :)
En annan sak är att nästa vecka vid den här tiden är jag i LOOOONDOOOON!!! woho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0