Sov morgon :)

Idag är de tisdag vilket inebär sovmorgon för mig :D Och sovmorgon för mig innebär smink och hår morgon ;) haha. Trotts att ja inte ska till skolan förän 10.30 så givk ja upp vid 6.45 och började fixa. JAg älskar att fixa mig :D Så idag har ja världens lösögonfransar på mig, men ja lyckas inte få de att se bra ut på nån bild eftersom jag glömt min kamera hos pappa :( Men ja ser typ ut som Michelle Phan när hon sminkade gothic lolita sminkningen (ja ja vet att alla inte är lika nördar som jag och kollar på make-up gurus på youtube;)) Dessutom har ja min nya underbara kjol på mig idag :) Känner mig som en liten docka :D


Michelle Phan


Som sagt lyckades jag inte få någon bra bild :( Ska tvinga Manda att fota mig i skolan ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0