ush..

Jag kunde inte följa med och bada för jag måste plugga... trode det skulle vara lätt, men våra förbannade lärare lär sig ju aldrig att utforma en uppgift på rätt sätt.

Gör en frågeställning och hitta fakta som besvarar den: Varför är det bättre för jorden att äta vegetariskt istället för kött?

Skriv en analys där du utgår ifrån orsak, konsekvens och åtgärd: Hur faaaan skriver man orskak på en frågeställning?!?!? kan någon förklara det för mig? Vadå orsak?!?

Inte alls på bra humör och vill bara gråta (hormonell ftw :() och ja känner att denna uppgiften bara blir skit :(

Jag ska tröstäta en mazarin och lugna ner mig lite, sen ska jag sätta mig och skriva igen. Önska mig lycka till :)




Kommentarer
Postat av: pompe

orsaken är att Kebab är så jävla gott meeeeeeeen det vore nyttigare att äta ett kålhuvud och lammet skulle bli gladare

2011-06-06 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0