Student

Igår var jag på Lindas student, så han inte blogga alls igår :P Först var vi på utspringningen och sen vid vagnarna och sen åkte vi hem till henne på middag, jätte mysigt var det där :) och senare på kvällen åkte vi in igen och gick på La scala och dansade hela kvälen ;) Sjukt varmt va de, men skit kul :) Och jag spräkte hela mina nätisar på vägen hem ;) hahah. Va hemma sent så vaknade typ för ett tag sen :) Idag ska jag ta tag i mitt liv och städa mitt rum ;) haha


Lindas present: Handgjorda öronhängen desainade av mig från samma ställe där ni snart kommer kunna tävla om öronhängen och andra smycken och få 10 % rabat på allt :D


Ett kort som min duktiga mamma har tillverkat :) Kolla in hennes blogg där hon lägger ut alla sina fina kort: http://mullesnuttan.blogspot.com/

Amandas öronhängen från samma ställe ni kommer kunna vinna ifrån inom snar framtid ;)

Mina svarta rosor från samma ställe <3 Mitt hår är rosa :(

Linda blöt, men glad :)


Tack för jag fick vara med på din dag gumman :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0