Marknad

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men det har en förklaring! Igår var jag på marknad på morgonen, sen åkte jag hem och fixade iordning huset och migsjälv och sen hade jag förfest och sen drog vi iväg och festade. Jag kom inte hem föräns 9-10 tiden på morgonen och då hade jag inte sovit så jag har sovit tills nu :)

Parkfesten va jätte kul och jag hade väldigt bra sällskap, alla mina älsklingar var där :) Hände många bra saker och några dåliga så är både glad och ledsen på samma gång idag ;)

Btw är jag bakis för andra gången i mitt liv (jag blir inte bakis!!!!), så är det när man inte äter innan man dricker. Kom ihåg det mina psychon. Och det räcker inte med att vara bakis, jag ska även få min dumma mens samtidigt me  :(

Här har ni några bilder från marknaden jag var på igår :D


osminkad, konstig bild


Rebeckus provar hatt ;)


Amanda, Rodney och Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0