Making plans

Sitter och planerar lite smått nu inför sommaren och hösten i brist på annat att göra och har kommit fram till att sommaren är väldigt kort :O Haha, man hinner verkligen inte med allt man vill :P Här är lite av mina idéer, får bara hoppas att nån hänger med på allt :P



Hultsfred 14-16 Juli
Linda och jag har troligtvis fått jobb på Hultsfred så det blir en gratis festival (inget inträde, ingen resa, inget boende) med massa häng på campingen då det inte finns särskilt många bra band :)



Cykelsemedter
Jag har alltid tycket att det skulle vara kul att åka på en cykelsemester någon sommar och nu tänker jag fan göra det :) Alla som har en cykel och som bor innom eller kan ta sig till Hultsfredsområdet och äger en cykel är välkomna att vara med ;)


Toga party
Någon gång under sommaren ska jag och min kära syster ha togaparty :) Grillning och myspys ^^


Virserums marknad 5-6 augusti
Något som bara hör till sommaren om man bor här är att gå på Virserums marknad och Dacke träffen (en mc-träff) Det är en jättestor marknad som är jätte kul och mysig.


Zombie walk 26 oktober (?)
Tror det ska vara zombiewalk i Göteborg då. Funderar på att åka upp ett gäng och gå :)


Bullet for my valentine 2/9
BFMV på Grönalund :)

Jag tycker det är skit kul att planera och fixa :) Bara man inte planerar allt i minsta detalj :P  Och så måste man ju ha så lite planerat att man kan göra spontangrejer också :D

Vad har ni för planer för sommaren? Ska nån på Hultsfred, Zombie walk eller BFMV?

Puss på er mina psychon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0