Laura's theme

Skulle ju beställa saker från shock så jag kunde få en WCR-biljett och hade tänkt att köpa svarta linser, men det hade dom ju självklart inte :( Istället stod valet mellan dessa saker:


1. Fishnets, Svart rosett, Vitt löst puder, lösögonfransar och en väska
2. En leopardkjol
3. Platåskor

Vilken tror ni jag köpte och vilken hade ni köpt?


Btw den här låten är så underbar.
Jag älskar de flesta Craig Armstrong themes, men detta är min absoluta favorit theme ever den väcker så många känslor innom mig. Jag tänker inte berätta vad jag tänker på när jag hör den här, för då kanske jag förstör för er att få egna tankar om den. Den är iaf extremt vacker enligt mig :)



Puss på er mina psychos


Kommentarer
Postat av: pompe

platåskor så man slipper snubbla över dej

2011-06-11 @ 20:49:24
Postat av: Emmie93

Jag hade lätt köpt rosetten.. Dels för att jag redan har 3 par fishnets i olika färger, aldrig bär smink och redan har lösögonfransar. (och ingen vill se mig i den där kjolen) :P Skorna hade jag iofs med kunnat köpt..

2011-06-11 @ 21:07:24
URL: http://nittonniotre.blogg.se/
Postat av: MissPurple

Sv; jo, klart du ska ha rött. :> jag vet inte :O du är liksom röd...helröd :X svårt!

2011-06-11 @ 21:29:24
URL: http://misspurplee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0