In my imaginary world

Ni ska få veta en liten hemlis om mig. Jag älskar att gå omkring på IKEA och låtsas att jag bor i dom små rummen dom har byggt upp :) haha. Igen annan som gör det?  Jag kan knappt vänta tills jag flyttar hemmifrån och kan inreda precis som jag vill ha det :D





Idag var jag med familjen i Kalmar :) Vi gick runt på NetOnNet och sen kollade vi lite och åt på IKEA :) JAg älskar IKEA jag kommer köpa allt därifrån när jag flyttar hemmifrån. Jag blir alltid sugen på att flytta när jag går runt där. Men det kommer inte bli än på åtminstonde ett år ;) Nu ska jag ta och packa mina grejer och åka iväg till min mor :)

Ikväll kommer svaren från frågestunden :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0