Damn i wish i was you

Fick en fråga om vilka personer som inspirerar mig så jag tänkte visa er det ;)


Angélique Larsson
är en tjej som faktiskt verkligen inspirerat mig i mitt liv. När jag började 7:an så gick hon i 8:an och ända sens jag såg henne har jag älskat den stilen hon har :D Jag tycker att hon är grymt cool. Sen har jag även börjat följa hennes blogg och den e skit bra (trots att hon inte bloggar så ofta) Det är verkligen en person som inspirerat mig till att bli den människan jag är faktiskt och jag tror inte äns att hon vet om det trotts att jag ser henne minst en gång i veckan på bussen :P



Adora Batbrat Vad finns det att inte gilla hos denna underbara männiksa vampyr? Hon är nog en av dom vackraste skaperlserna på jorden ;) Och hon är super inspirerande, hon inspirerar mig till att våga vara den jag är och ha den stilen jag har oavsätt vad som händer :) När jag blir stor vill jag bli som henne :) Liksom lyckas vara så himla awesome, jobba som modell, ha ett eget klädmärke och ändå lyckas ha tid att baka cupcakes till sinna otroligt söta barn ^^ Hon är något Sverige ska vara stolta över :D


Leah Israel Strange är en otroligt duktig makeup artist som jag följt nu ett tag på youtube. Hennes tutorials är alltid jätte fina och välgjorda och hon lyckas alltid se grymt snygg ut. Jag älskar även hennes personlighet :D Det är av henne jag får de mästa av min smink insperation faktiskt :D




Kommentarer
Postat av: Angélique

Oj vad säger man:P?

Verkligen roligt att du läser min blogg.

Det uppskattas stort.

Hade inte en aning om att du läste min blogg faktiskt.

Men självklart känner jag igen dig:)

Så tusen tack för de fina orden & de fina inlägget!:D



//Angélique

2011-06-29 @ 15:15:09
URL: http://angeliquelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0