Awesome and fails




Compeed skavsårs plåster
Herregud vilken otroligt bra uppfinning!!! Jag hade gått i ett par lite för trånga och väldigt höga skor och fått ett otroligt stort skavsår på min häl, jag hade plåster på, men det gjorde ont bara ja gick i converse. Så fick jag compeed plåster av Lindas mamma och jag kunde ha på mig dom trånga jättehöga skoran och dansa i dom hela kvällen utan att äns känna av de :D Awesome sak som alla tjejer bode ha, eftersom dom även skyddar så man inte får svarsår :)



Att man får en WCR- Biljett om man handlar för 300 kr på shock
Så awesome, vi som ändå är uppe i Göteborg då :) Självklart passar man på eftersom det ändå fanns grejer på shock man ville ha :D


Att Becka och jag har kommit på att vi ska färga mitt hår helt awesome :) Berättar inte hur så får ni en överaskning sen ;)




Inga svarta linser på shock
Nu när ja tänkte köpa svarta linser från shock så hade dom det inte längre :O Inte okej :O Hur många fler bode inte köpa svarta linser istället för typ leopard linser? Fail..



Mitt hår färgar av sig på nagellack
Om jag har genomskinligt nagellack så blir det samma färg som på bilden. Aldeles rosa :O Och nu har mina svart-vita grafitti naglar blivit svart-rosa :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0