awesome och fail





Snyggingen Alex kanske kommer hem till mej :D
Har inte sett henne sens Halloween och nu kanske hon kommer ner till Toga festen och sen stannar här under Hultsfred :D Det är verkligen awesome. Gud vad jag har saknat henne! Hahah knäppisen ska åka ner från Värmland, det ni ;)


Jag har fått jobb som entévärd på Hultsfredfestivalen :D
Inga mer jobbiga städjobb och plocka ushipuch, för nu ska jag vara entrévärd :D Blir en gratis festival för mig, ingen biljett, ingen mat, inget boende och ingen resa. awesome :) Alla ni som ska till Hultsfred får komma till Sjöentrén och bli klämda på av mig ;) haha Det ni! Det är mer än vad Kissie gör för sina bloggfans de ;)



Dåligt väder
Varför måste det vara dåligt väder just idag? När jag har tråkat sönder dom fina dagarna och idag när jag ska hitta på något så ska det vara molnigt :( Aja det regnar ju iaf inte och det är ju fortfarande varmt :D
HAHA nu blev det ännu mera fail, för fick precis reda på att jag inte äns ska hitta på något idag :( ååh..


Jobba på natten
På fredan på Hultsfred ska jag jobba 21-3 på natten :( Ush. För det första är det då det är fest ju och för det andra så är jag verkligen ingen natt människa!! Jag skulle mer än gärna gått upp klockan 5 och jobbat hela dagen, men natten.. Ush jag kommer vara död :(


Kommentarer
Postat av: EpicFaiil - Sveriges största scene core blogg

sv: tack för tipsen! :) <3

2011-06-30 @ 12:34:47
URL: http://epicfaiil.se
Postat av: Alex =)

Kommer bli awesooome sötnos! :D <3

2011-06-30 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0