Nu drar jag snart igen ;)

Ååh min allra gulligaste sötaste Fluffy har köpt biljetter till Emmaboda till mej :) Så på tisdag drar jag och Alex dit och förhoppningsvis kommer Fluffy på tisdagen me, annars blir det onsdagen. Kommer bli så grymt sjukt kul :D Kommer bli den första festivalen som jag ska på och tälta :)Det blir nog en upplevelse ;)Längtar iaf sjukt mkt :D

Men innan dess så ska jag och min familj åka iväg till Kolmården nu i helgen :D Jag och Oliver fick ju i julklapp att åka och leka med vargarna på Kolmården, men nu blir det ju som ni kanske förstår inte med honom jag ska göra det, utan min pappa. Så på sönda åker Pappa, jag, mina systrar och min systers pojkvänn iväg till Kolmården och vi har hyrt en stuga och kommer inte hem föräns på måndagen. Sen på Tisdagen så drar vi ju som sagt iväg. Så det kan bli lite dåligt med uppdatering nu igen :(



Tack snällaste Fluffy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0