Calming down a psycho

God morgon mina älskade psychon :)
Idag vaknade jag och var på riktigt dåligt humör :( Inte kul. Så idag så ska jag försöka hålla mig undan från folk (vilket passar mej ganska bra eftersom mina planer nog blir instälda idag, vilket iofs inte var en överaskning) Så mina planer för idag blir att ta en jättelång dusch och raka benen och använda hårinpackning och grejer. Det får mig alltid att bli glad :D och sen ligga och lyssna på min lugna lista på spotify :) Klicka på bilden för att komma till spellistan :) Nästan bara Meg and Dia låtar där dock, men det är det jag gillar att lyssna på när jag är sur eller ledsen eller trött eller ja you know ;) haha



Vad gör ni när ni är på dåligt humör? Som sagt tar jag långa duschar och lyssnar på musik, andra grejer jag gör är att äta kaksmet eller gå ut och springa :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0