Svarar


Jag har dyslexi! Jag vet att jag brukar skriva det, men folk tror ibland att jag skämtar, men jag har diagnoserats (eller vad man nu säger) med dyslexi. Dock är det inte så farligt, men om ni tycker det så får jag väll börja använda stavningspogram innan jag lägger ut en text, tycker dock inte att mina texter kommer bli lika spontana då. Jag skriver ju som mej och jag stavar på detta sätt, om det är jobbigt att läsa så ber jag om ursäkt.




Först vill jag bara säga att jag blev jätteglad när jag läser att du gillar min blogg. Men jag har inte hört att någon annan har haft problem med detta, men är det någon som har det? Isf ska jag kolla upp vad det är.


Nej! Alex och jag är väldigt bra kompisar. Vi kan prata om allt, vi har alltid kul och jag älskar henne väldigt mycket, men inte som en partner utan som en syster :)



Finns det fler frågor ni undrar så är det bara att fråga och så svarar jag i en komentar eller så här :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0