I'm going away

Vaknar av att mobilen ringer och Amanda säger "Vi kommer och hämtar dej nu"  Skrik och panik! Jag trode vi skulle åka på kvällen!! Amanda frågade om jag hade packat, men min första tanke var Jag har ju inte bloggat ;) hahah
Slängde ner lite kläder, pyjamas, tandborste, smink, klänning, klackskor och lite annat smått och gott i min shockväska, slängde på mig lite smink och fixade världens frukost och satte mig här ;)

Haha frukost och bloggandet är något jag måste göra på morgonen för att inte dagen ska vara förstörd :D

Jag ska iaf iväg till Kisa (tror ja :S) till Rodneys kompis. Han fyller år och sen har en annan kompis inflyttningsfest :) Ska sova där i natt och imorgon natt så jag kommer kanske vara lite off på bloggen. (Självklart tar jag med mig datorn ;) haha)

Jag har hört klagomål om att jag inte har gjort hot or not på några veckor, kul att ni märker det iaf :D Nee jag har helt glömt bort det faktiskt, men nästa vecka lovar jag att det ska komma upp en hot or not. Har ni själva några förslag på hot or not får ni självklart skriva dem och om jag håller med lägger jag ut det och du får en länk ;)

Men nu ska jag äta upp min mumsiga frukost och lyssna på And one, Eyes set to kill och Pantera Hahah har jag blandad musiksmak eller?


Mumsig frukost ;)
Filmjölk med färska jordgubbar, ett äpple, en banan, pumpakärnor och linfrön :) Yummy :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0