Hot or not






Cheastpiece på tjejer
Visst denna tatueringen är skit snygg och den passar henne jättebra, men varför just där? Jag tycker verkligen inte en tjej bör tatuera sitt bröst! Jag vet inte varför egentligen, men det ser plottrigt ut, typ för mkt. Det drar uppmärksamheten från hennes vackra ansikte ju. Då finns det bättre ställen att tatuera sig på :) (Dock tycker jag killar med cheastpiece är skitsnyggt)



Sidepiece på tjejer
Jag tycker det är ett sjukt fint ställe att tatuera sig på som tjej. Det framhäver våra vackra siluetter och kurvor och sitter på ett ställe som gör att även att det är en stor tatuering så ser det inte för mkt ut. Grymt sexigt om ni frågar mej :)



Skriv vad ni tycker och om ni har ett eget förslag på veckans hot or not så skriv det i en kommentar. Håller jag med dej så kommer din hot or not komma upp på bloggen med länkning till din blogg :)


Kommentarer
Postat av: Bluebird

Håller med (:!

2011-07-20 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0