Metropol

Igår efter att jag klippt mej åkte jag hem till en utav mina kusiner på släktkalas och efter de åkte vi till Metropol :D Metropol är ett festställe här i Hultsfred. Jag, Amanda, Angelina, Rodney, Thuhung och Sammie gick dit tillsammans. De va första gången lillplutan skulle dit (Angelina) Vi va där och dansade hela natten ;) Träffade Simon, Henke, Emelie och Alexandra på dansgolvet också, det va jättelängesen ja träffade Simon :/
De va iaf jätte kul :D


Dessa små filurerna va ja där me ;) Sammie, Kevin och Hung

Synd bara att inte Julia kunde följa me :(



Måste hitta på nått roligt snart igen. Blir nog massa sånt efter ja fyllt 18 ;)

Snart kommer bilder från nyår me ;) och hur håret blev :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0