Veckans schema



Får hoppas att jag får mitt ID snart, kommer nog inte få det denna veckan så blir nog vanlig hemma fest på lörda och utgång på lovet istället :D För jag är otroligt fest sugen nu :O Har ju inte äns festat nån gång sens jag fylde 18 :O Skandal!
Imorgon måste jag plugga som en galning och skriva klart min Psykologi B uppsats :( Sen ska jag äntligen leka med Madde. Fick faktiskt boka tid hos henne HAHA Det ni! Upptagen kvinna ska ni veta!

Nu ska jag fixa lite innan jag måste springa iväg och zumba :D




Kommentarer
Postat av: Madde

heeey :( ofta boka tid, jag skulle ju bara kolla så jag inte hade läxor o sånt :/ töntisen, men jag gillarej ändå :D<3

2011-02-15 @ 20:10:02
URL: http://luvven.blogg.se/
Postat av: amanda

ska på bio med rodney på fredag jue ;o

2011-02-16 @ 15:39:17
Postat av: LIVET PÅ TENERIFFA

hello sweetiie, hoppas att allt är ävl med diig?

2011-02-16 @ 19:19:31
URL: http://sweetiieme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0