Här bode det stå en rubrik

God morgon alla gullungar :)

Idag är jag jätte trött :O Och jag vet verkligen inte varför :P Och jag känner verkligen inte för att gå till skolan för jag har administartion nu på morgonen och de e verkligen astråkigt! Skulle aldrig rekomendera någon att läsa kursen, man lär sig inget! Jag menar alla kan väll word?

Iaf så kom ja på igår att jag inte kan leka med Madde imorgon (buhuhuhuhu :'() För jag ska vara barnvakt åt mina småkusiner, trode det var nästa vecka. Knas;)
Men jag ska nog leka med Madde på freda :) Och sen måste jag hitta en fest eller nått för jag är så otroligt festsugen nu :D Om inte kanske Madde och jag tar en fika med lilla gulleplutte Sammi som kommer hem nu på lovet :) Honom saknar man verkligen.


My latinos <3 Me gusta <3


Vetni? Min läpp sprack idag :O Det har den aldrig gjort, men när jag stod och sminkade mej såg jag att jag hade en blod droppe på läppen :O För den hade spruckit :O Så nu får jag använda massa lypsyl :D


Mina o-gubbar :O ser ut som D-gubbar :D. Störigt :(

Oj vilket långt och tråkigt inlägg :O

Men nu ska jag springa iväg till skolan, men först ska jag lyssna på Blod on the dancefloor för jag har deras låtar på hjärnan ;) HAHA

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0