Veckans Höstoutfitt

Fick ju klagomål om att min förra outfitt inte var specielt höstig, vilket jag kanske kan hålla med om, men denna är lite varmare iaf ;)



En väldigt svart outfitt kan man tycka, men enligt mej är svart alltid fint ;) Och om man har stort rött hår (som jag planerar att skaffa igen) så ser det ändå inte så färglöst ut. Annarsom man är t.ex. blond och man vill ha lite färg funkar ju alltid röda läppar som jag tycker är jätte höstigt. Men annars så är det ju inget fel med svart ;) Egentligen en väldigt soft enkel outfitt, men skorna och bältet gör att det ser lite mer stilish ut :) Jag älskar ponchon. Jag vet inte varför eftersom jag brukar hata ponchos, men den såg så mysig ut och med ett bälte till i midjan tror jag den kan bli jättesnygg :)

Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: MulleSnuttan

När är nästa Fråga Alex? Jag har lite frågor som inte fått svar ännu... :D



xx/Mamma

2011-08-21 @ 16:58:24
URL: http://mullesnuttan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0