That's life

God morgon mina sötis psychon :)
Nu ligger jag här trött som bara den i min säng och tänkte skriva något vettigt, fast det lär det väll inte bli ;) Kom hem väldigt sent igår och gick nog inte och la mej föräns 5 - halv 6 kanske.  Det var en händelserik kväll kan man säga, både bra och dålig. Men, men så går det ibland. Tur att vi lyckades reda ut allt. Jag hatar drama och något av det värsta jag vet är när folk är arga på mej :( Men som sagt det löste ju sig :)

Btw jag vet att folk är sugna på att se min hårfärg, men just nu ser det hämskt ut :O Färgen blektes nått otroligt så nu är det brun-ginger aktigt ;) konstigt. Men ni ska få se det :) Det har jag ju lovat :)


Saknar mitt jätteröda hår :(

Nu planerar jag att gå ner och äta en riktigt onyttig frukost ;) haha typ rostat bröd eller nått (rebeliskt :O) Är trött på all frukt ;)

Puss på er mina älskade psychon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0