Surig

Blää va sur ja känner mej idag :( Vet inte vf :S Tror de är för ja knappt sov någonting alls inatt. Låg och stirrade i taket i säkert fyra timmar :( Känner att jag börjar komma in i en deppperiod nu igen och det vill vi verkligen inte göra, så ska försöka motverka detta på alla möjliga sett. Hade jag haft pengar hade jag tvingat någon att följa med mej ner på fiket, men nu är ja ju som vanligt skitpank :( Nepp detta ska fixas på något sätt ;) haha

Btw så är mitt hår brun/röttt nu ;) Jag tycker det är lite för brunt, men de är väll för att jag är van vid mitt knallröda ;) Kommer bilder sen :P

Nee man ska inte blogga när man är sur, tror ja ska dra täcket över huvet och försöka sova lite så kanske de blir bättre ;)

Natti natti mina psychon




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0