It's Friday, friday

God morgon mina psychos :)
Eller godmorgon kl är ju nästan halv ett :O Jag kom hem för ett tag sen, sover ju aldrig hemma längre (oops ;O) Jag lyckades bli glad igår iaf :) Ställde mej framför speglen och lekte lite med smink (Det blir man alltid glad av :D) och sen drog jag iväg till J (ush känner mej som Kissie :O) och vi lagade mat och gick en promenad i solen och köpte godis och kollade på Hang Over II, vet inte om den va bra för jag somnade, men det jag såg tyckte jag inte var så jätte bra faktiskt :O Så då blev jag lite gladare iaf :D haha

Idag ska jag visa hur min nya hårfärg ser ut ;) Nyfikna eller hur?

Här är resultatet från gårdagens lek framför speglen :)

Hahaha svartvitt hår är ju underbart vackert ;) Men bara för ni inte får se de än ;)


Kommentarer
Postat av: Sven

Vi vill se håret!!!

2011-08-21 @ 07:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0